Satskap

Idag var jag hemma med lilltjejen hela dagen. Vi tittade på film, åkte till parken och var där i 15 min innan himlen öppnde sig, pysslade och åt vindruvor. Mysig dag! Killarna var inte hemma, vilket var skönt. Innan jag tog lilltjejen till gymnastiken lagade jag curry ris med kyckling och grönsaker, allt klart för att värma och sen äta efter gymnastiken och andra aktiviteter. Gissa vad mellanbarnet slängde fram med en sur atitud, "till nästa gång i framtiden så vill jag att du lagar mer mat och mer varierat. Jag vill ha flera olika saker på min tallrik och inte allt i en klump."

... adsäfgdöbjkvhjndfmscxhdnsdjkn!! är min respons. Jag lagade väldigt mkt mat, och blandade ihop allt till en rätt. Ungen ville varken ha mer mat eller sade tack för maten. Ibland undrar jag varför jag är här?!

Det jag ogillar mest och som trycker på mina tår är

1.otrevliga och oartiga människor
2. smuts och smutsiga fötter!
3. respektlöshet!

Nej, ska titta på film nu och sen sova. Är så fruktansvärt trött nu förtiden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0