Storm på östkusten, USA


Jag mår bra. Igår var allt kaos i NY. Folk panikade i mat affärerna, laddade upp med torrmat( chips, kakor, godis, bröd, popcorn, nötter), vatten, läsk, is, sandbags, batteri, ljus och massa annat. Det var kaos!! Det är fortfarande kaos för allt i affärerna är tomt, allt är stängt. Tunnelbanan är stängd, den stängde igår kväll kl 7 och alla skolor är stängda. sjukhus har blivit evakuerade, och många människor som bor böra kusten har evakuerats. Hela NY är typ öde och NJ är kaos och fylld med vatten. det är 30cm djupt vatten i NJ! Just nu regnar det och blåser en hel del här i brooklyn. Tur nog bor jag i mitten av brooklyn så drabbas inte så hårt. Än.. Jag har två paket kakor och ett ljus, jag ska klara mig u några dar till.

Hörs snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0