Brooklyn yo

Numera bor jag i Brooklyn New York. So far so good, jag har inte lämnat mitt hus eller område så mkt på sistone men idag åkte jag till Prospect park och strassade runt. Mysigt ställe. Denna dag har varit både skit och woho, stressade när jag skulle hämta upp ungen, jag fick en adress och därefter hitta skithålet. Tåg mig ganska fort men ungen var sen så jag hade panik eftersom jag inte visste när eller vart ungens buss skulle stanna, men allt gick bra. Vi promenerade hem och sen åker vi inlines, eller ungen gjorde det, jag sprang efter, haha. Hon är min hund.

Min värdfamilj har en hund och två katter. Jag gillar dem inte alls. Eller, bara ena katten, den lata och lugna katten. Den gillar mig med. Den andra katten är CP. den äter allt och alla, hela tiden, den är störig och den kommer in i mitt rum hela tiden! Hunden är pissrädd för mig och det tog t.om 1h idag att fånga hunden och dra in henne i sin bur.

Min dag är chill och kommer fortsätta att vara så. Jag går upp kl 7, ser til att alla barn är ute ur huset och i bilen vid 7:30, varannan dag så kör jag dem till skolan. När dem är i skolan så är jag ledig. efter skolan så hämtar jag upp dem, kör dem till aktiviteter och sen hem, laga mat och sen ledig. Jag längtar tills jag kommit in i rutinerna!

Så, ikv kom Gabrielle från Aussie över till mitt hus och bjöd med mig till gymmet, så skönt att gymma!! Jag har dock inte ätit mkt ohälsosamt, jag springer och rör på mig ganska mkt då yngsta ungen är hyperaktiv. hahah.
vi gymmade, snackade och hade en bra kväll.

Ne, ska sova nu, tidig morgon imon.

PS, har kört 1 gång i NY, imorgon blir min andra gång och då helt själv. jag har redan kört mot rött ljus 2x och backat in i en annan bil. Det jag vet är att efter detta år så kommer jag vara bäst i sverige på fickpakering och köra som en dåre!!
Min bil är automatare, och jag gillar den. Just so u know.

Night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0