huvudvärk

Jag har typ packat klart. Min incheckningsväska väger 22kg. Maximum är 23kg. Mitt handbagage vet jag inte. Detta är inte klokt! åh huvudvärk.
 
Det känns som om jag har glömt något. Det känns så tomt. jag mår illa av tanken att ajg åker imorgon. jag mår illa av att tänka på att jag ska vara iväg i 1 år. Jag mår illa av allt.
 
Jag har lite saker kvar att göra. Mitt polispapper är inskickat men den är inte uppladdad än på min online sida och det stör mig som in i helvete!
Jag har liksom ingen aning över något just nu. Hur mkt pengar ska jag ta med mig??
 
Jag vill gräva ner mig. NY känns  läskigt och jag är faktiskt nervös. Jag ångrar lite just nu. Separationsångest.
 
 
Nej, ska packa klart nu och sen njuta utav min säng för sista gången. Åh, jag älskar min säng!
Imorgon ska jag kolla igenom väskorna, fixa det sista och sen pussa och krama om mina älskade älskade föräldrar och lillebror.
 
Och imorgon har min storebror sin första arbetsdag hos Siemens som civilingenjör.
Stolt syster! :)
 
 
Jag är super exalterad, men just nu känner jag faktiskt mer sorg än lycka. Himlans jobbigt. MEN, nyttigt!
Detta kommer gå superbt och mitt år i USA kommer bli det bästa.
Fingers crossed and let the adventure begin! :))
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0