lite hemlängtan och lite annat.

jag har lite hemlängtan. Jag saknar mina rutiner. Det är inte så att jag lipar för att jag har hemlängtan utan det är bara jobbigt. Jag känner mig lost här, ouppskattad och stressad. Men samtidigt så känner jag väldigt lugn. Mina dagar är väldigt chill och jag har mkt tid att spendera. Det som gör mig stressad är att jag inte har några rutiner än, jag är osäker på det mesta jag gör och jag känner mig allmänt lost i sahara öknen.

När man jämför sig själv dem alla andra så har jag det väldigt bra. Jag tror bara att jag har prestationsångest, jag vill prestera så bra, att allt jag gör blir perfekt. Det kan inte alltid bli perfekt, men jag är endå i jakt efter det. Och det är väldigt jobbigt.

Jo för övrigt så hatar jag katten. den driver mig till vansinne!! och hunden! jag tar hand om husdjuren mer än vad jag tar hand om barnen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0