Prospect park

Japp. Vad hände idag då?

Gick upp vid 6:45, gjorde frulle och såg till att barnen var klara för skola och lämna huset vid 7:30 med sin mamma. När alla åkte så gickjag upp till mitt rum och gick och lade mig igen. Sov i 2-3 timmar, jag mådde inte alls bra. Vaknade upp och mådde fortfarande lite dåligt men Anna sms och ville cykla till parken(prospect park). Så jag bestämde mig för att göra det, vi gick runt, tog kort, njöt av vädret och landskapet, samt satte oss vid Brooklyns public library och åt lunch och fikade. Supermysigt! Mådde betydligt mkt bättre efter cykelturen.

Efter några timmar trampade vi hem, jag pratade i telefon samt skypade, var asmätt och sen gick jag och hämtade upp min busunge. Väl hemma med alla barn, bakade vi pizza, gjorde allt from scratz. Resultat: as gott!

NU är ja trött, eller faktiskt inte. Ska duscha och sen gå och lägga mig. Kanske titta på en film.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0