Magont WTF

har idag vart i Trekanten hos små kusinerna. Vi har scrapbook:at, fikat och pussats, haha. Annars har dagen vart botten, haft så sjukt ont i magen att jag inte stod ut mer så somnade. Sov i flera timmar med magont, och när jag vaknade upp så hade jag fortfarande ont i magen. Har fortfarande ont i magen. Helt sjukt!

För övrigt så tar jag sakta men säkert hejdå till alla nära och kära. På måndag åker jag till Malmö och bor hos kusinernas stora hus och sen på tisdag morgon åker jag över till Kastrup och därefter flyger till NY! Galet galet!

Fan måste kolla igenom packningen, är inte helt klar än. Klippte nyss sönder ett par jeans, hade så jävla ont i magen!!
Nej, packa, dricka kokosnöt och titta på film.

Kommentarer
Postat av: Elins Journey [my way to united states]

tack för din grymma kommentar :D

Svar: Så lite så! :) Hoppas du hittar din familj snart, hör av dig när du gör! :) Och om du ahr några frågor ang SI får du gärna höa av dig, hjälper gärna till!:)
Camilla Tran

2012-09-01 @ 22:08:36
URL: http://elinsjourney.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0