Vansinne

Idag känner jag mig, eller just nu känner jag mig tom och blank.
Jag har inget att säga och jag känner inga känslor. Kanske bara lite sorg. Tror jag. Jag är inte glad iallafall.

Jag är nykommen hem från en cykeltur. Det var Nice och uppfriskande, dock trodde jag att jag skulle dö ett flertal gånger!! Dem har inga jävla cykelbanor här så man cyklar på vägen. Att cykla på trottoarer innebär en fet böter! Inte att jag har brytt mig om böter utan snarare mitt liv så var toppen på berget regn och hala vägar.. Jag lever ännu vilket är bra. Att cykla fler gånger i framtiden här är ingen tvekan. Men en regnig och mörk kväll, Nej Nej!

Ne nu orkar inte jag mer. Jag är ensam hemma och känner mig ensam. Juste fan, jag är ju ensam. Djuren här driver mig till vansinne!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0