Spring break

Vilken vecka!
Jag har haft huset för mig själv i 10 dagar, vilket jag var lite nervös över veckorna innan. Men det har vart väldigt skönt med eget hus, sällskap av fina vänner och djur. Vi har festat, vänt på dygnet, lagat massa god mat, jag har gosat med hunden, ätit, tittat på film, inte tränat och massa mer. Kort och gott- haft det väldigt bra och trevligt.

Dock är jag glad att familjen kommer hem imorgon bitti, ska bli kul att se dem alla igen, ha huset fullt och högljutt :)
Om några veckor åker jag till Miami, woho!

Idag när jag var inne i manhattan, insåg jag hur mkt jag älkar NY. Jag älskar NYC, jag älskar Brooklyn. Det är så himla sorgligt att inse att mina månader här bara blir smalare och mindre för var dag..

åh. underbar dag. Vaknade upp lycklig, solen sken och allt var frid och förjd. Dock var det jobbigt att få veta att min kusin gått bort.. Jag vill inte säga att dagen förstördes, för det gjorde det inte, det blev bara jobbigare.
Jag ska fortsätta tvätta, titta på TV, äta glass och ta det lugnt. Har precis ätit kalrt min middag- rostade sparris, broccoli, lök, vitlök, gröna bönor, morot, palsternacka. Avokado på det, och tomatsås(haha, har kommit in i en tomatsås- fas) och lite riven permasan ost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0