Big eater

Käkat som fan idag! Mötte upp Sabine, frukost på shake shack haha! Fan vad gott det var!! Och fett. Har fettat upp mig rejält! Kakor, Hamburgare, popcorn och gröna bönor.
Vi strosade runt på stan efter provet. Provet gick jätte bra, väldigt enkelt. Blev lite irriterad på en av frågorna som var så idiotisk. En fråga ställdes som två, och som samtidigt skulle diskuteras. Det var väldigt förvirrande.

Japp, ikväll jobbar jag. Trodde jag skulle jobba längre, typ till midnatt, därför ställde jag in alla Partaj planer. Japp, kl är inte mkt alls och jag har slutat jobba. FML!!
Det snöar också. Vill fortfarande ut. I dont give à Fuck.

Jaja. Jag är förkyld med.. Kanske ska gå och lägga mig i tid idag? Super Bowl imon=brooklyn Bowl häng!!! Gaaaah pepp.


Körde på svart idag. Behövde dölja valkarna..
Och snubben. He's my bitch. Found him at the drug store


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0