kall dusch

Seg dag idag. Sov hos Sabine igår, vilken gigantisk säng hon har! och sjukt skön. haha.

Vi åkte till LAVO igår kväll. Inte lika röj som senast, men LAVO levererar alltid endå. Det blev en tidig morgon imorse då Sabine skulle iväg och titta på basket med familjen,och jag skulle till templet. Det är kinesiskt nyår idag. Efter kaffe och våfflor till frulle tog jag tåget till China town, stod i kö för att komma in till templet, donerade små pengar och ägnade en stund av min tid och själ till att tänka igenom mitt år, mina känslor, mina mål och mitt liv. Jag känner mig otroligt tacksam för så himla mkt. Och jag saknar min familj väldigt mkt! Glatt nog hann jag skype med dem, med farmor och min äldsta bästa bror.

Resten av dagen spenderade jag med att vandra runt i city en stund, sen åka hem och käka lunch, vila, duscha, middag, titta på grammys och käka kakor. Skulle till LeSouk ikv, men känner mig allt för sliten för det. Svag!

Dock måste jag säga att duschen väckte mig rejält. fanns inget jäbla varmvatten, så det blev en kall dusch. Fy farao!!!

Aja, grammys är kvällens nöje. Ska snart sova, mitt huvud slår trummor.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0