Känslosamt


Respons:

Alltså, det här meddelandet fick jag NU, den 27e jan, fastän att jag vet att du skickade det så mkt tidigare... Jag vill bara säga dig att det är en del av livet och ett tecken på att du är komplex, djup och mångsidig att du känner dig sorgsen och tom. Det är att vara, att existera. Som Alfons sa, om du aldrig har der dåligt kan du aldrig känna när du hat det bra. Jag vet att det är svårt när man är ensam och sorgsen, men jag vill välkomna dig! Välkommen till de ensamma, de djupa, de fullkomliga, vi som är mer än lycka och ytlighet. Grattis på födelsedagen, du är nära mitt hjärta, och om det skulle uppfylla dig och göra dig mer full så skulle jag älska att bli ditt bajs:-P<3


Sitter på golvet inne i min stora garderob och gråter. Vilken underbar vän jag har, som också är så himla långt ifrån. Blev och är så rörd över sms:et, vilket jag såg nu. Verkligheten är tuff. Ibland har man tankar och känslor man inte alltid förstår eller vill förstå och då är det så skönt att ha någon som kan förklara.
Jag har aldrig känt mig så välkommen! Dem välkomnade mig med öppna armar, nu förstår jag. Jag är inte komplett men jag är påväg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0