Monday pass out

Äter choklad och dricker te.
gaaaaaah så bra!!
 
Helgen har vart galet roligt, och allmänt galen. Fredag var en lugn dag. Tränade, joggade och körde intervall. Samt lite styrka. Senare på kvällen åkte jag till Rose, tittade på brittisk komedi, åt japanskt och M&M pretzel(fan vad god!!). Det var en mysig kväll vi hade. Film, mat, godis, snack och soffhäng.
 
På lördag visade jag runt en "ny" tjej massa shopping. Slutade med att jag också shoppade. En klänning och en topp blev det. VerVer hakade på. Resten av kvällen spenderade jag hos henne, samt på Hudson Terrace- en nattklubb vid Hudson river. Galen natt. Vi dansade och skrattade hela kvällen. Jag gömde mig även, samt skrek "god bless you" slutet av kvällen mitt inne på Time square. Ja.. Det slutar altid hejvilt med Verver. Haha. Godingen!
<3
 
Söndag, sov vi båda in, jag och VerVer. Vi gjorde pannkakor till brunch. Fick i mig lagom mkt socker för 1 månad. Men det var gott!! Sen åkte vi in till city och mötte upp Cathrin och Tania. Vi satte oss vid ett frozen yoghurt ställe med varsin telefon eller dator/ipad och letade flyg och boende. Trevllig afton ahde vi allt!
 
Idag har jag mes-tränat. Körde kardio i 35min, sen några rep styrka. Mesigt. VAr så jävla trött. Deckade under frukosten, haha. Trots kaffe kunde jag inte hålla mig vid liv. Deckade på matbordet. Vaknade ca 1h senare med en förlamad arm och ben.
 
Nu ska jag chilla vidare, dricka te och titta på serie. Ska sova i tid idag så jag inte deckar vid matbordet igen, ansikte ner..
 
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0