Onsdag

Ikväll blir det inge gym, som mitt schema säger. Kände att jag ville vila ikväll, trots all min överflödiga energi. KÖrde lite cardio och mage imorse, så det får duga. Imorgon kör vi ett stort pass!! woho!!
 
Idag, fyller även min allra käraste vän Julia, 20 år. Hon befinner sig på andra sidan jordklotet, och har troligtvis laddat skorna och kortet för ett besök hos systemet! Haha. Nej. 20 år. Det är inte illa pinkat!
Saknar henne otroligt mkt! För att det är hennes födelsedag idag så gjorde jag pannkakor till frukost, med banan och valnöt. Allt till hennes ära! Fruktansvärt gott!
 
Jag skype även i 3h med mina päron idag. Saknar dem med! Allmänt chill dag. Åt fisk och mos till middag. Gott!
 
Trots att ajg saknar en massa där hemma så trivs jag så fruktansvärt bra här!! Jag känner mig hemma i Brooklyn. Underbart.!
 
Vad mer vill jag säga? inget faktiskt. ska titta på serier och gå och lägga mig tidigt. Har haft huvudvärk idag, och känner mig lite teppt.
 
Ja ja!
 
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0