Shopping

Är satans pank. Åt tidig middag med fina Trine idag på Korea. Väldigt gott!
Vi shoppade en del med. Jag fick med mig en kort svart kjol från DKNK, lång kjol, turkos klänning och sminkborstar från forever 21.

Igår beställde jag även hem en North Face denali jacka(fleece). Saftig var den, men värt det!

För övrigt, så har denna dag vart lugn. Åkte till gymmet vid 09 och var dör till 12. Åkte hem, lagom trött i musklerna(körde helkropp styrka och en gnutta kondition) och åt en liten lätt lunch. Tänkte åka tillbaka till gymmet och ta ett simpass då konditionsfelen var väldigt ynklig. Men mitt förstånd sade nej, då jag visste att jag skulle bli sen till att träffa Trine och hade behövt stressa ihjäl mig samt skippat lunch. Så slutade iallafall med att jag tog en lång varm dusch, sminkade mig lugnt och fint. Det var skönt att inte stressa!

Nu är klockan mkt. Jag ska titta på serie och sen sova. Imon ska jag göra sista delen av mitt prov på Columbia Uni, och sen jobba resten av kvällen...

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0