Update och apelsin tuggummi



Sitter och väntar på Phobi som se gymnastik. Hon är grymt duktig och grymt stark!!

Var på gymmet imorse,1,5h spenderade jag där + 45min simning efter helkropp styrka. Himla skönt att inte behöva stressa mig igenom gymmet/simningen som jag brukar göra, då jag alltid kommer iväg för sent.. Igår kväll gynnade jag med, sprang i 20 min och körde step. Det blev en kort work out men en lagom trött en. Sov gott sen, efter ett glas soja mjölk och. banan.

Idag har jg även hunnit tvätta lite, vilket behövdes då jag har massa smutstvätt. Igår fixade jag även mina naglar,som ser för jävligt it men nu ser behagliga. Invigde även min nyinköpta ansiktsgel(tvätt) och körde tandtråd. Igår var en fresh-up day, beauty day. Gutt! :)

Imorgon fyller Julia, min andra halva år!!! Gaaaaaah så himla jobbigt att vara så långt ifrån varandra!
Ska klura lite hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0