Bad kitty.

sov till 12 idag. Gick upp, ingen hemma. Åkte på möte. Åt brunch. Fullkorns bröd, getost, kalkon och salami. Fruktansvärt gott! Åkte till IKEA sen med Katia. SKulle köpa påslakan, kingsize. Hittar inget. I-landsproblem.! 
Katia, en ny tjej här i Bklyn, och jag åkte in till city, shoppade lite och åt middag. Mysigt. Trevlig tjej!
 
Tania skickade bilder från Italien idag. Delar av Italien man inte tänker på. Så sjukt underbart vackert! Helt sinnessjukt! jag längtar till den dag då jag åker till Italien! 
 
För övrigt, så har denna söndag vart lugn och skön. Pratar med Ernie, han håller mig vaken. Lyssnar på musik. mitt hjärta dör lite, för att musiken är så bra. vill dansa. vill sparka. vill springa. gaaaaaah!
 
Åh, Ernie. Världens bästa killkompis. Han är såå rolig. Han gör mig så glad. Han är så dum. Han är trög. och han är fysiker/matematiker. hahah. Skön böna. 
 
Katten är utanför mitt rum och skriker. det skrället friver mig till vansinne!! 
 
Ska gå och lägga mig arg nu. arg på katten. 
Finns en bok som heter Bad Kitty, skriven av någon Nick. Älskar den boken. Den katten är precis som vår katt. En stygg katt! om inte värre. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0