Bra dag!!

Åh, vilken fantastisk dag det vart idag!!
Spenderade min morgon/förmiddag med käraste vän Cathrin, vi gick på museum och pratade i timmar.

VArför dagen vart så bra:
1.Jag åt lunch i tunnelbanan.
2. museum med Cathrin
3. solig dag
4. ingen stress
5. bra musik!!!
6. kört bil och lyssnat på bra musik. galet lyckorus!
7. vart på trader joe's.
8. flörtat på trader joes! värsta stället ju! haha
9. hängt med Talia- min unges bäste väns barnsittare. Vi hade playdate. Jag satt och drack varm choklad och hade hjärngympa med kompisens brorsa.
10. glad unge att ta hand om. hon är ofta alltid glad.
11. snäll hund. gosig hund.
12. vart relativ pigg.
13. dricker och druckit god te!
14. kännt hur mkt jag älskar brooklyn!!
15. vart effektiv.

Ska gå och lägga mig tidigt idag. Har halsont och lite förkylning. Imorgon ska jag ut och gå, och förhoppningsvis baka brownies med Laura. åååh gottttis!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0