Det gör ont. Typ


Mitt finger läker!!! Fan vad bra! Äcklig och irriterande är den då jag inte kan sluta titta samt pilla på den.

Denna fredag har vart lugn. Var ledig hela dagen, jobbar nu kväll.. Inget blev som det planerades idag.. Slutade med att jag shoppade lite, fikade, promenerade, träffade massa folk och njöt av kylan(med stor ironi).
Av någon anledning har jag känt mig lite nedstämd idag, säkert för att jag är trött.. Känns ensamt här i bklyn med då alla åker iväg nu till denna långhelg. Det är Martin Luther king day på måndag. Min plan för denna långhelg blev heller i te som tänkt. Inget verkar gå som jag vill på sistone.

Nåväl. Life goes on!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0