gym gym gym

Gymmade idag. Körde gym 50min och simning 30min. Skönt att komma igång. Kände mig lite halvkrasslig i halsen vilket var jobbigt. Tänkte åka och träna nu, men fick inte cykla då det inte finns något lyse på cykeln. Blev erbjuden att ta bilen, känns onödigt att ta bil 4 1/2 block. Slutade med att jag bytte om och tänkte precis åka, då jag ändrade mig. Insåg att jag hade typ 1h på mig, samtiidgt som jag är lite krasslig i halsen. så jag stannar hemma. Kör imorgon bitti, ska ev börja köra dubbelpass snart med!

Nåväl, ska skype med Sabine nu. Och sen titta på serie och gå lägga mig tidigt. Imorgon ska jag gymma så fort jag slutat jobba på morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0