Helg!!

 
LÖrdag:
sova till 13 tiden. åka och simma. 
åka in till city och umgås med Jessica. 
Middag med Rose på Republic. Fest. LAVO!!!!
Gaaaaaaah galen kväll!! Jag älskar LAVO, grymt bra musik, grym rökmaskin, grymt ljus, grymma människor, galet mkt dricka, galet fullpackat, galen stämning och galet roligt!! 
BRa lördag.
slutade med att jag sov till lunch idag..
 
Söndag:
Äta frukost vid lunch. Åka in till city och umgås med min härliga italienare Tania och Janina(österrikare). Vi promenerade runt i Central park, satte oss vid The boathouse och njöt av utsikten och kaffe. Himlans avslappnande. Vi promenerade runt, hamnade vid columbus circle. Tania och Janina åkte hem vid 7 tiden, så jag vandrade ner till 34th street och åt middag med Katia. 
 
Bra helg. Japp! kalsbra helg!! 
 
 
MIn underbaraste vän Jelena, fyller 20 år idag. Känns tråkigt att inte va hemma och fira henne.. OM 6 dagar är det min tur. Ja.. 20 år. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0