kvällsträning och te

Japp, kom nyss hem från gymmet. Åkte vid 8, tog mig 1h att hinna parkering. Jag bor 4 block från Brooklyn College där jag gymmar och simmar. På dagen cyklar jag dit eller går, på kvällen tar jag bil. Varför, tänker du, som svensk. Jo, låt mig berätta. Vägen dit är
1. inte säker
2. inge bra gata att vandra själv när det är mörkt som kvinna
3. kallt
4. värdföräldrar låter mig inte gå eller cykla.

Det var skönt att ta bilen, dokc inte kul allls att hitta parkering!

Hur som, jag är nöjd. Fick mig iaf 45min intensiv träning och mkt styrka. Imorgon ska jag till gymmet igen och simma samt köra lite kondition(springa) eller lite styrka.


Och ja, födelsedag. det var en trevlig en jag hade. Lördagen var trevlig. bakade kakor med lilltjejen, åkte till Tania, fixade oss, åkte till cathrin, åt middag, festa och sen blev det söndag. Sov hos Tania, hon bjöd på fruktansvärt god pasta, kyckling och sallad till frukost/lunch. Efter lite mat, så gick vi till Urban Vintage, ett vintage café. Åh, älskar stället. F´Dyrt, men värt det. Jätte mysigt! Vi satt där i flera timmar med fika, ipad, musik och massa prat. Fy vad härligt! :)

Bild kommer. Ska dricka upp mitt grön te och sen borsta tänderna. Sova!!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0