Mimi's hummus!

Åt middag med Sabine ikväll vid Cortelyou här vid mig i Brooklyn. Vilken mysig middag och vilken god mat!! Israelisk mat. Jag åt någon kryddig vegetarisk gryta med nybakad fullkorns pita. All mat hos Mimi's hummus är hemlagad mat. Otroligt gott! Sabine och jag delade även på hummus med köttfärs på som åts med fullkorns pita.

Kvällen men Sabine var hur trevlig som helst! Vilken underbar människa! Känns skönt att träffa någon så ambitiös, målmedveten och smart. Vi tänker detsamma och vi båda har det starka suget att se världen och en dag bli självständiga och framgångsrika starka kvinnor! Efter middagen promenerade vi hem till mig, lekte twister med ungarna en stund och sen gjorde upp massa planer..

Jag är förväntansfull! Detta kommer bli kalas!!

Ciao!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0