Oatmeal

Lagade havregrynsgröt till lillan imorse så tänkte att jag själv också skulle käka det idag. Har inte ätit gröt på hur länge som helst. Inte riktigt min favis, har aldrig varit. Ofta har det vart så att jag tvingat mig själv i det eller öst på med äppelmos och kanel eller hallon/jorgubbssylt och mjölk.

MEN! Idag var det för första gången gott och jag tvingade knte i mig det! Vanlig enkel gröt med valnötter, mandel, torkade tranbär, vita russin, kanel och lite sojamjölk. Väldigt gott! Min framtida havregrynsgröt frukost har blivit halvt frälst.

Jag är Ap trött just nu, ska ta en Quick nap och sen byta om och åka till gymmet!

No excuses today!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0