träna, baka,bråka.

vaknade upp med en tock hals. Åt en halstablett, drack svart kaffe, åt en fullkorns tart med blåbär, lagade spenatsoppa och bakade chokladbollar. Sen var jag redo för gymmet. Tränade 50min idag, hann inte mer. Rusade in i duschen, gjorde mig iordning och mötte sen upp Sabine. Vi var på brooklyn college för att leta kurser, slutade med att vi hamnade i bråk med rådgivaren, jag ringer till min rådgivare, som i sin tur också hamnar i bråk. Slutade med att jag sade tack och hej, och lagom förvirrad över hela skol-tjohejset här i USA. 
 
Det var skönt att träna. sprang i 20min, kände att jag kunde hålla på hur länge som helst, men lade av efter 20 för att hinna med lite styrka. Ikväll var på jag på en skolmusikal. MEllanungen var med i showen, han var jätte duktig!! Chokladbollarna jag gjorde imorse var hans bra-jobbat-överraskning. Dem blev skit goda!!! vill käka upp dem jag själv,haha! 
 
Nej, ska sova nu. Halsontet har börjat krypa tillbaka nu..
 
god natt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0