Vänskap frågetecken

Gud vad jag uppskattar fina vänner! Jag får för varje gång, varje tillfälle, varje händelse, varje möte och varje minut och sekund mer insikt över sanna vänner, fina vänner, trogna vänner, lojala vänner och bra vänner.
Jag fick veta en tråkig men sannenlig, att en vad jag trodde var en lojal och nära vän, hade ljugit för mig, och annat runt omkring som berört. Jag känner mig väldigt besviken, men inte förkrossad. Det känns inte som en överraskning, heller ingen förvåning. Jag antar att jag hade räknat ut det lite under tiden själv. Vissa människor är lätta att läsa, eller bara dåliga på att hålla igen. Jag känner inte att jag har förlorat något, vilket i min själviska anda är OK att säga utan att må dåligt över det. För det är så jag känner. Life goes on.

Dramatik kommer alltid med vart man än åker.


Jag är förkyld och har ont i halsen. Det hindrade mig inte från att prata i telefon med min käre vän! Jag tror jag ska läsa en bok ikväll, eller fiffla med min iphone.
 
Nej, ska njuta lite av Bennys roliga historier innan jag drar mig mot kudden! Hahah, hon är en skön böna hon! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0