YEs, I work out.

 
Gymmade imorse. Eller faktiskt, simmade. Åt frukost efter jag kört ungarna till skolan. Hängde med Raul och Pepe, mexikanarna. Härliga bönor! Drack kaffe. Somnade vid matbordet. Åkte och tränade. 
Åt lunch- chili(massa grönsaker i tomatsås) och fullkorns toast med cream cheese och apelsin aprikos marmelad(det var faktsiskt gott). Åt efterrätt - Crepes med nutella fast med mandel istället för hasselnöt. Jobba. 
Köpte en kaka. Den har smakat bättre innan, tror jag fick en gammal kaka. Iallafall, den slank ner. 
Var på trader Joes. Älskar stället. 
Nu är jag trött. Ska titta på Modern Fmaily. Skratta lite. Vila lite. 
 
PS. är krasslig. borde vila. Men har för mkt energi! Som jag sade till Tania häromdagen, "I have so much energy I could do a marathon right now". Sant. 
 
PS.2. Min sköna böna till vän, Ernie, ansökte om en plats hos NASA, och han blev antagen!!! mattematiker/fysiker, japp för att vara så pass smart och tålamodig nog för de ämnen, är han inte snål med konsumption av alkohol. Skön böna som sagt. haha
 
 
PS.3. Ser på bilden att mina "muskler" är ganska minimala och att jag behöver träna mer mer mer!! och att jag behöver städa rummet. igen. 
DS.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0