Ostabilt. Höst. Fan!

 
 
 
Nervös. väntar. ber. nervös. stressad. orolig. ledsen. nervös. önskar. ber. 
 
 
Michelin fyllde år igår. Middag med vänner. Gav honom en tomatformad nålknapp och ett fint vintage kort med en karta över gamla brooklyn. Internhumor. Han hatar tomater. Jag fann det hysteriskt roligt medan alla andra var lite konfunderade över mitt val av present. Huvudsaken är att han uppskattade det och att det gav honom ett gott skratt. 
 
Senare på kvällen drog jag vidare till Rose, och mötte upp fina vänner, åt kladdkaka och drack vin. Rose och Rosa drog till The Darby medan Sarah och jag drog till en hookah lounge och chillade frammot tidig morgon. 
Trevlig kväll. Massa kvalitets prat. Känslomässigt. Djupt. långt. 
Det var skönt att prata med Sarah, efter så lång tid ifrån varandra. Hon är en sådan vän man pratar djupt med, känslor, relationer och män. 
 
Fy. dricker kaffe och tänker. djupt. försöker finna lösningar. Plan B, plan Ö. 
 
 
Livet är ostabilt idag, och imorgon och alla andra dagar framåt. Osäkert. Jag gillar det inte för det allra minsta! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0