Sämsta dagen ever!


Fy fan!
Allt gör ont just nu, främst min själ och mitt hjärta. Skulle möta Cathrin och hennes mamma idag, slutade med att jag fastnade i tåget, kom aldrig fram och Cathrin försvann. Hon har ingen telefon längre så kunde inte kontakta henne. Lyckades iallafall hitta Tania.
Det förstörde hela min dag, att inte kunna krama Cathrin adjö, som far hem mot Europa. Jag har haft sådana skitdagar på sistone, att allt bara är bajs och skit.

Iallafall, Elliot och Phoebe kom hem idag. Dem gjorde dagen lite ljusare!! Jobbar hela helgen, vilket innebär att jag missar Francescos bday, även ngt jag fäller en tår över. Gah!!
Jag åker även hem till Sverige om några veckor.. Vetti fan vad som händer till hösten, också ngt som triggar hormonerna! Och två män som gör mig så känslomässigt instabil och inkompetent!

Life is hard!

Fml.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0