Texas och Loiusiana

Länge sen!
Dålig uppdatering, japp. Mitt försvar är, jag har prioriterat annat, såsom att sova, bli frisk, umgås med vänner, tittat på film etc.

Just nu är jag i Louisiana. Lämnade precis New Orleans. Vilken häftig stad! Innan New Orleans' var jag i Houston, Texas. Häftig stad! Väldigt vacker stad, stora portioner och otroligt underbara och vänliga människor!! Jag har aldrig träffat så trevliga och ödmjuka människor under mina resor! Åh, sådana människor gör världen ljusare och gladare:)

Sitter på bussen tillbaka mot Houston just nu, där jag kommer byta buss till Austin, där jag kommer stanna tills måndag. Bredvid mig sitter världens trevligaste gubbe, veteran. Han får mig att le brett och hans historia är en historia man sällan får höra så nära ens öra.

Livet är underbart. Jag absolut älskar människor med hjärta och medkänsla till sina medmänniskor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0