Oj en vecka har gått!

Tiden går så fort!!

Den senaste veckan ahr jag spenderat pengr på shopping,resa, mat, fest och återigen mat. Äta ute kostar, dock är det alltid lika trevligt alla gånger.
I helgen då vi alla firade St. Patricks day, gjorde vi det a la UK style. Bar crawl fredag kväll med min käre britt Rose och tyskan Rike. Vi träffade 3 schysta killar från LA. Jag kom hem tidigt på morgonen, sov 3h sen flög jag upp ur sängen och gjorde mig redo för min första skoldag.

Smart tjej visade sig vara trög tjej som tar saker och ting för givet. Trodde skolan låg i china town= gott om tid på mig att transportera. Visade sig då jag samma morgon, kollade upp adressen samt tog en liten 10min sovmorgon, fick reda på att skolan låg i Harlem!! Sprang till skola hungrig. Kom i tid, tack gode gud. Blev även frisläppt från skolan 3,5h timme tidigare då toaletterna gått södner, och alla var tvugna att evakuera. Ganska ironiskt, men sant.

Jag tog en onyttigt friterad lunch med nyfunna vänner från NJ, skiljdes sedan åt och sen for ner söder ut och började bar crawlandet igen med samma gäng som gårkvällen. Efter ca 3h orkade jag inte med det längre så mötte upp min käraste italienare Tania och dansade loss på 4 olika natt klubbar. Hamnade i ett kalas också, stora champange flaskor med eld flög hejvilt, massa snygga människor och så jag, i jeans, linne och timberland stövlar. Har inte känt mig så liten och ful på länge. Ful är en annan historia..

Skoj hade vi allt, slutade kvällen tidigt då min hjärna, min kropp och mitt sinne nästan gick ur funktion. Istället för att sitta på tågen hemåt, hamnade vi i en italiensk restaurang och åt en väldigt sen middag. Mysigt värre. Efter pasta och glass for vi hem vid midnatt, mätta och belåtna.

Söndag, blev en sova-ut- dag samt en shopping dag med mig själv. Tanken var att åka till museum med Benny men hon var fortfarande sjuk. Spenderade lite pengar, kom hem med en topp, en knning och en väska rikare, samt 2 par örhängen.

Shoppingen fortsatte idag, en north face jacka och ett par ray ban aviator. Imorgon ska jag betala min räkning till en vän samt eventuellt boka min sista tur till Miami resan. Sen lägger jag undan mitt bankkort!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0