Swedish house mafia

Insanity! Rave! Love! Epic!

Oh my God!! What a night, what a party and what an amazing time!!!

Jag är fortfarande hype, helt galet!!! SHM var grymma, konserten var en hel stor fet fest, grymt ljus, ljud och musik. Stämningen var på topp, jag och Cathrin hade värsta party gänget uppe hos oss, vi hade grymma platser. Högt upp, vy över hela arenan, och främst mitt framför scenen och allt. Helt sinnes!! Fy vad kul det har vart!!

Innan SHM åt vi tjej gänget middag( Elin, Jessica, Veronica, Trine, Cathrin, Victoria) Himla gott!
Jag har spenderat min helg uppe på upper west side hos Cathrin.
Lördag kväll spenderades med Tania och Cathrin, Kvällsfika och kvälls prat hos Cathrin. Sov hos henne med. Vi segade oss imorse, låg i sängen och drog. Vi skulle ut oj springa men ingen av oss orkade. Slutade iaf med att vi gick till gymmet samt bastade. Härlig söndag eftermiddag!:)

Nu ska jag sova. Ska upp om några timmar.. Gah!! Är helt hype!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0