Det regnar..


Gick mot bussen i regnet imorse, missade bussen, orkade inte springa. Min hosta och förkylning tär på min lilla kropp, är så sjuk trött och seg. Har ont överallt, nästan så att jag har träningsvärk efter alla hostattacker.. Höll på att spy senaste hostattacken. 
I och med att jag missade bussen gick jag mot tuben, nästa tåg gick om 13min, kände inte att det var värt det så gick mot bussen igen(annan hållplats). Den kom tur nog 2 min senare, men jag valde istället att traska hem igen istället för att åka till skolan. Hostade så förfärligt, och har huvudvärk. Så nu sitter jag hemma och pluggar med ljus och kaffe, i mitt lilla hörn med filt. Åker in till skolan efter lunch för labb, kanske bäst att jag tar en liten quicknap så jag inte bränner ner hela skolan.. 




Fin utsikt, eller hur?! Heja svensk skog och grått väder!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0