Lördag.

Idag har min dag vart väldigt slapp och inproduktiv.. Sov ut, tittat på film, ätit brunch, druckit god kaffe och har nu ont i huvudet.
Jag känner att jag behöver få något gjort idag, så jag ska skriva mina labbrapporter, samt tag igen några föreläsningar.

Senare ikväll ska jag på födelsedags kalas, kusinen fyller år.

Jag kan inte sluta tänka på eggnod som min pappa brukade göra för oss när vi var yngre. SÅ himla gott och så fruktansvärt vad jag saknar papsen.

Jag känner mig i ett stort behov av ett ex-jobb, studentlivet aka fattigdom, gnager. Jag försöker klara mig utan att tag ett lån, jag klarar det. So far, so good. Tufft men inte omöjligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0